Pietarsaaren turnausennakko 2.4.2005


Luulin että maailmassa on ainoostaan yksi joka näitä oottelee mutta kiva että löyty toinenkin. Kiitos siitä. Niin, kukaan ei ole seppä syntyessään eikä varsinkaan Sulkakynä. Siitä syystä Madamella on teknispoliittisia ongelmia kirjoittaa ennakko sen tavanomaiseen paikkaan joten arvon lukija(t). Ennakko on poikkeuksellisesti tässä. [ja nyt ihan oikeassa paikassa siis, toim. huom :) ]

Oyussin sivuutan parilla sanalla. Tämä on simppeli. Päivän jälkeen pisteitä 4 ja maaliero 14-4 heille.
Me. Klo 14 pelaamme Oyus:sia vastaan jälleen kerran. Peli on kovin tasainen. Mutta tällä kertaapa en kerrokkaan mitä olen ennakkonäyssä nähnyt. Mukavaa tiedossa kuitenkin tytöt! Tämän perään pelaamme heti päivän emäntiä Jeppistä vastaan. Toki pissalla ehdimme pikaisesti käymään mutta tämä peli sinetöi sitten sarjatasomme ensikaudella. Ja tytöt, ihan tiedoksi että tarvitsi tehdä tosissaan töitä loppuun saakka. Mutta mutta...taisi hymynaama olla näyssä...


Kajaanin turnausennakko 13.3.2005

Näin tästä lähtee sitten viimeinen otteluennakko maailmalle. Niin, siis viimeinen runkosarjan peliennakko. Ja että onkin kihelmöivä loppu sitten tulossa toisen jatkoon menijän osalta. En kuitenkaan lähde spekuloimaan tilannetta kuin omalta osaltamme. Ja se vaikuttaa aika yksiselitteiseltä. Pitäs ottaa molemmista voitot. Osb2 menee muuten tasapisteissä ohi. Että riittää haastetta aivan tarpeeksi hiihtolomaviikon päätteeksi.

Osb2-Osb1

Sisarten kamppailulla alkaa päivämme. Viimeksi voitimme selkein numeroin 2-0. Vaikka dieseli tunnetusti lämpenee hitaasti niin kuitenkin se riittää voittoon sunnuntaina. Siksi mahtavasti saimme käännettyä viimeksikin pelimme. Luulen kuitenkin että tällä kertaa olemme jo alusta asti hereillä. Ketäs se sitten ratkaisee ja ketä kannattaa seurata erityisesti. Osb2 joukkueesta seuraa heidän maalivahtiaan. Torjuu varmasti useimmat vedot jos maalivahdin nimi on Kati Viitala. Mutta silti sinne uppoaa tarvittavat voittomaalit. Meiltä kannattaa taas seurata koko joukkuetta. Näin uskallan luvata. Viimeksi lupasin että Turbo GTI tekee voittomaalin toisessa pelissä. Noh, hän ei kuumeen kourista päässyt ratkaisemaan mutta nyt: Varokaa, hän on taas kehissä. Siis otetaan edellisestä ennakosta copy-paste ja laitetaan se tähän. Turbo GTI tekee voittomaalin. Peli päättyy 5-3. Tästä on helppo jatkaa seuraavan peliin joka ratkaisee osaltamme pelin.

Paka-Osb1

Paka on aina paha vastus. Pirullisia pelejä jos näin voisi sanoa. Tästä osiosta tulee tosi lyhyt. Me taistelemme aina viimeiseen minuuttiin saakka ja voitamme 4-3. Ja olihan se tiukka peli. Huh, sanoo Madamekin ja päättää tämän ennakon tähän.

Ps. Vielä muutama sana. Haluaisin jatkaa tätä kirjoittelua vielä vähän aikaa likateli voitot kotiin! (Noihan oli niitä kuuluisia ennakkonäkyjä) Ja ne Madamen muut jännityksen aiheet voitte lukea edellisestä rapsasta. Hih hii. 

 

Kajaanin turnausennakko 26.2.2005

 

Jo joutui armas aika ja suvi suloinenMadame aina väliin salaa toivoo että tuo laulu kajahtaisi juuri tällä hetkellä. Mutta niin pitkä on matka ei valoa näy. Mutta valo näkyy pelien suhteen. Siis mikä valo? Se valo, mikä on varmaa että tokavikoja pelejä pelataan viikonloppuna ja Kajaaniin matka suuntaa. Panoksiakin matkalla löytyy aivan riittämiin. Taistelemme nimittäin toisesta tilasta sarjassa ja etenkin siitä että Madame Sulkakynä saa kirjoittaa vielä lisää otteluraportteja ja ennakkoja. Vastaamme asettuu Kapepo ja Limingan tytöt tällä kertaa. Odotettavissa on tiukkoja vääntöjä. Näistä hieman lisää muutama sana.

Oikeastaan en oikein keksi eikä mieleeni tupsahdakaan mitään ennakkokerrottavaa tulevasta pelistä Kapepoa vastaan. Uskoisin että tulossa on kuitenkin tasainen peli vaikka Kapepolta ei tarvitsekkaan ketään erityisesti seurata tai merkata. Sen sijaan rakkaat fanimme ja kaikki Te muut jotka olette muuten vain lunastaneet fanituksen meistä. (Ei sitä tarvitse hävetä, Madamekin kävi fanittaan tällä viikolla erästä sarjamme joukkuetta olemalla pelipaikalla jo ennen kuin edes pelaajat siellä olivat). Niin, seuratkaa kaikkia meitä. Vaatimattomasti. Mehän ollaan hirmuiskussa, vai mitä tytöt? Peli päättyy 4-1 meille. Ei kuitenkaan jakseta ihan hirveästi maaleja tehä ja toisaalta pitää se yksi aina päästää.

Mutta sitten Limingan nuoret varsat. Huh, etukäteen tulee jo migreeni kun ajatteleekin edessään viliseviä pelaajia vailla oikeastaan minkäänlaista päämäärää. Liikenne on melkoinen ja ehkä pitäisi ottaa asiaa positiiviselta kannalta, niskat vertyvät jumeistaan. Peli päättyy meille 5-4. Me ei sittenkään jakseta aivan kahta peliä painaa täysillä. Turbo GTI tekee voittomaalin.

 

Näin pientä ennakkoa tässä. Madame itse odottaa näkevänsä Kajaanilaisen tuttunsa katsomossa hurraamassa Madamen joukkueelle. Tämä jännittää Madamea ehkä enemmän kuin itse peli.   Lennard, olethan siellä lauantaina, olethan?

 

[takaisin osbladies 1 -emoalukseen] [takaisin vuodatuksiin]